آپدیت جدید ایکس‌باکس وان بر روی قابلیت‌های صوتی تمرکز دارد
 
تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌توانید نسخه‌ Preview آپدیت‌های ایکس‌باکس وان را دانلود کنید، احتمالا تاکنون فایل 312 مگابایتی جدید را دریافت کرده‌اید و اگر نتوانسته‌اید باید تا پایان ماه منتظر بمانید.
مایکروسافت دیروز اعلام کرده بود که آپدیت جدیدش بر روی ویژگی‌های صوتی ایکس‌باکس وان تمرکز خواهد داشت. قابلیت‌های جدید شامل یک Sound Mixer برای نرم‌افزارهای مختلف هنگام استفاده از Snap، یک کنترل‌کننده صدا هنگام چت با کینکت، و یک قابلیت برای افزایش شناسایی دستورهای صوتی که کاربران می‌توانند به مایکروسافت در زمینه تشخیص بهتر صداها کمک کنند، خواهد بود.


مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد ویژگی دستورهای صوتی در ایکس‌باکس وان را بهبود بخشد. به همین منظور دست به دامن کاربران خود شده است تا با جمع‌آوری سمپل‌های مختلف صوتی از طرف گیمرها قدرت این ویژگی را افزایش دهد. گیمرها بعد از آپدیت با رفتن به مسیر Settings => Privacy & Online Safety => Customizing privacy and online safety => Share Voice Data  و زدن گزینه Allow این قابلیت را فعال و به مایکروسافت در این زمینه کمک کنند.
با Sound Mixer آپدیت جدید می‌توانید به هنگام استفاده از دو برنامه تعیین کنید که صدای کدام برنامه بالاتر باشد و کدام پایین‌تر و همینطور آپدیت بخش کنترل صدا نیز جهت تنظیم میزان صدا هنگام چت با کینکت تعبیه شده است. هردوی این ویژگی‌ها در بخش Setting قابل‌دسترسی خواهند بود.


در آپدیت ماه قبل مایکروسافت قابلیتی به سیستم آپدیت خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد به محض انتشار آپدیتی، سریعا مطلع شوند؛ پس اگر این قابلیت را در بخش Setting کنسول خود فعال کرده اید، می‌توانید جزو اولین نفراتی باشید که این آپدیت را دانلود خواهید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 25532
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 25532
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید